torsdag 24 februari 2011

Nytt men ändå detsamma

Jag har hittat en ny plats för mina tankar och funderingar, en ny bloggplats med nytt, lite roligare utseende och plats för mer bilder från familjens liv. Jag har ju klivit in i 2000-talet och skaffat mig en iPhone så nu tas det kort för glatta livet och jag hoppas att de någon dag ska framkallas och hamna i album. Senaste kortet var från Gurras härliga ryggsim i badkaret i går kväll.


Det där med kort och album är mitt ständigt dåliga samvete... Men bröllopskorten är alla framkallade: från vigseln till bröllopsresan och "bara" ett album kvar att klistra in kort i.
På helgens kalas bläddrades det flitigt i de två första albumen av våra släktingar och det var kul att se att alla fina kort uppskattades.


Hoppas att jag kan få med mig de vänner som läste min gamla blogg och även att nya besökare hittar hit och kan följa mig i min jakt på guldkanten på vardagen: "Every cloud has a silver lining"

1 kommentar:

  1. Jag följer med hit och kommer att följa din jakt på guldkanten :)

    Kram Sofia

    SvaraRadera