fredag 8 april 2011

Näsdukar, pizza och strikes

I tisdags kväll drabbades både Ola och jag av varsin jätteförkylning. Vi låg utslagna i soffan med hög feber och tunga huvuden. Jag somnade redan vid 21 och sov bort det mesta men Ola blev hemma från jobbet i två dagar, ja ni vet hur män och förkylningar funkar ihop... Nä det var allt en ynklig make som lämnades hemma i sängen. Idag är vi dock på benen båda två, om än laddade med massor av näsdukar, det är ju AW ikväll! De stora barnen sover hos mamma Mia ikväll och snälla farmor tar hand om Gustav över natten. Allt för att vi ska kunna njuta av en frasig pizza på Frati och sen förhoppningsvis många strikes på Star Bowling, tillsammans med Linda, Mathias, herr G, Frugan, mr. Big, Ulrika, Tony och kanske även lillsyrran Ridderstad.
Så nu torkar jag näsan ännu en gång och hoppas att jag är lika grym på bowling i verkliga livet som jag är på Wii. Det var ett tag sedan jag svingade ett riktigt bowlingklot, tror minsann att det var när Gustav var några månader, så dryga 2 år sedan då... Detta kan gå hur som helst! Jag räknar med träningsvärk i höger underarm och rumpan när jag går på Gekås imorgon :-)


Så här brukar det se ut när jag bowlar.
I Wii:s värld har inte alla ben...

Ha underbar helg och hoppas att SMHI har rätt med vädret; då får vi sol och en massa plusgrader!

1 kommentar:

  1. Lycka till med bowlingen ikväll och shoppingen imorgon :)

    Kram Sofia

    SvaraRadera