måndag 18 april 2011

Smygstart på shoppingmaraton

New York-maraton har väl alla hört talas om och vilken utmaning det är. Jag kan lova att vi under våra sex dagar i NY kommer att gå minst ett maraton under våra shoppingrundor. Vi kommer att bli lika svettiga, i lika stort behov av vätska och bra mat men vi kommer att bli såå mycket lyckligare! Att fynda och unna sig ger minsann en bra kick till välbefinnandet. Att få göra det med sina två bästisar i en av världens coolaste städer förtar ju inte känslan direkt. Listan på saker vi vill se, göra och köpa är lång och mina dollars värker i plånboken så jag fick smygstartar lite på shoppingen idag. Skulle "bara" handla nödvändiga saker till resan och lite grejer på Apotektet men kunde inte låta bli att rycka åt mig en av de sista Pippipyjamasarna som fanns på Lindex. Lillbebben i magen ska väl skämmas bort han/hon också. Jag kommer på mig med att säga han om bäbisen, vi får väl se vem som gömmer sig där inne.


Visst är den underbart söt?
Bäbisen kan nog ha den först till våren 2012...

Vi berättade för Gustav i helgen att han ska bli storebror och hans första kommentar var "Va gömmer sig bäbisen därinne??" Han deklarerade sedan stolt att han också hade en bäbis i magen "men inga stora tuttar". Och om bäbisen sparkade så skulle han sparka tillbaka... Skulle inte tro det! Han verkade dock förstå att han inte kommer att vara minst längre för han sa stolt "Då blir jag som August, en storebror!" Älskade goa Gurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar