fredag 1 juli 2011

Upp med hakan!

Jag vaknade till regntunga skyar och inte ens vetskapen om att det är fredag hjälpte när kroppen kändes tung och trött kropp. Lungt på jobbet och semesterlediga kollegor kickade inte direkt igång min arbetsdag heller. En extremt tråkig pastasallad till lunch ,där varenda grönsak plockats ur och ätits upp av familjens tonåring sent igår kväll... Så en rejäl uppryckning krävdes! En liten shoppingtur slutade med nya underkläder och lite smått till bäbisen, man kan visst shoppa sig lite gladare.


En body i mjukaste ekologiska bomull blev det,
men i gråblått istället.

Två liter härligt röda gubbar fick det också bli till kvällens fredagsmys. Alva kommer hem efter en vecka i Varberg så jag hoppas att alla barnen vill vara lite med oss ikväll och inte försvinna till kompisar eller till en dator bakom stängd dörr. Jag hoppas lika mycket på att det blir JAG som får välja TV-program...

Jo, för mig är frukt godis!
Men jag vet fyra barn som vill ha söta kemikalier också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar