fredag 6 maj 2011

Åh va jag har längtat!

Det var ju det där med att längta... Jag hade ju bestämt mig för att leva mer i nuet och inte längta efter något annat, men med min rastlösa själ är det svårt att låta bli! Men om det bara gäller att längta från jobbets hets till hemmets lugn så må det vara hänt tycker jag. Helgen bjuder på lite smått och gott men framförallt så är det tjejmiddagen hos Ellan, för att fira hennes 35-årsdag, som jag ser mest fram emot. Det blir ett blandat gäng tjejer; gamla klasskompisar, nyare mammavänner och så vi tjejer från "gänget". Det blir nog en hel del högljutt skratt och prat om gamla minnen och det är ju sånt som höjer humöret! Att Ellan sen är i absolut världsklass när det gäller att baka kakor och andra sötsaker gör ju inte saken sämre... Smaskigt!

Fina Ellan som fyller 35 år idag -
GRATTIS vännen!

På söndag tänker jag göra mig till så mycket jag bara kan; det blir amerikansk frukost med ALLT! Amerikanska pannkakor, smoothie, peanutbutter & jam, toast och såklart en god kaffe till det. Så det blir nog ingen sovmorgon om jag ska fixa allt det där... Men det är det värt!




"Dom" har lovat fint väder i helgen, sol och sommarvärme så jag hoppas på en stund på altanen. Undrar bara vilka "dom" är...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar