onsdag 11 maj 2011

Lycklig fru

Om bara 2 veckor har jag varit fru Karlsson i ett helt år! Det känns inte så länge sedan som jag surfade efter vigselförrättare, deffade mig, planerade kring middag, sprang på lunchen för småinköp som hårnålar, underkläder, morgongåva och skumpa. Å andra sidan känns det som att jag har varit Olas fru hela mitt liv, så rätt och förutbestämt på nåt sätt. Jag är inte särskilt romantiskt lagd men efter att ha träffat Ola så tror jag i alla fall på ödet och att vi är gjorda för varandra. Hur förklarar man annars att vi delar åsikten om vad som är viktigt i livet, har samma syn på barnuppfostran (vilket är tur med snart fem barn i hushållet...!) och kan dela både livliga diskussioner som tystnad (för jo, det finns allt tystnad i vårt hem!) och har så jäkla kul tillsammans! Det finns nog ingen som jag kan skratta så mycket tillsammans med som med Ola.

Vår bröllopsdag 29 maj 2010

Detta ska såklart firas så vi åker iväg till Billinge Hus för att bada SPA, äta gott och njuta av att bara vara med varandra. Inga fotbollsmatcher som ska köras till, inget tjat om att äta upp, ingen tvätt som ska vikas eller bilar som ska lagas. Bara vi i två hela dagar - det är lycka det!

Här ska våra kroppar få värme, vila och en massa kärlek!


1 kommentar:

  1. Vilka underbara ord! Ni är så rätt för varandra. Man bara vet när man har träffat rätt man. The one that you can´t live without!

    Ni förtjänar all avkoppling ni kan få. Vilken bra idé med en SPA-helg. Njut!

    Massor av kramar från en annan lycklig fru

    SvaraRadera