torsdag 12 maj 2011

Shoppingstopp... yeah right!

Efter att ha spenderat friskt i New York tänkte jag mig ett shoppingstopp fram till kanske oktober men det gick sådär... Trippade in på Lindex igår för att köpa en bh som jag faktiskt absolut var tvungen att ha, men det "råkade" bli en bikini för jag måste ju matcha min snygga runda mage i sommar med lite marina prickar. Är så svag för både blått och prickar så vad gör man när frestelsen är där? Jo faller till föga!

I dag ramlade jag in på Lindex igen... Hade ju sett ett par läckra espadrillos med kilklack, som skinny-stylisten Rachel Zoe designat. Övertalade mig själv med att det är ju svårt att köpa kläder i mitt tillstånd men med ett par läckra skor så blir ju hela jag läcker :-) Får ta och inviga dom på nästa veckas jobbfest.


Som de tre kexen brukar säga "Unneliunn!"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar