onsdag 16 mars 2011

Vågar vi välkomna våren...?

Solen skiner och jag spurtade runt på lunchen för att köpa vårskor och lite annat smått. Väl tillbaka vid jobbdatorn så kasrade sig tröttheten över mig som ett tungt täcke... Har svårt att hålla ögonen öppna och motivationen på samma nivå som i morse. Jag får verkligen hoppas att kvällens träning kickar igång lite energi för detta håller ju inte. Får man skylla på vårtrötthet...?

Dessa snyggingar (fast svarta) ska jag stövla omkring i under våren!

I morgon är det en härlig torsdags-fredag då jag är ledig på fredag. Skönt med kortveckor! Gurras och min lediga fredag kommer vi att tillbringa hos Jossan och Jordan i Romelanda. Om våren är här även då så blir det picknick utomhus, en tur till stallet och en hel del lek med Jordans alla bilar om jag känner sonen rätt... En härliga hängardag med goa vänner alltså.

Jag längtar efter att få gosa med såna här härliga hästar

Sen lämnar jag lillfisen till pappa Ola och drar på After Work med fler goa vänner. Än så länge vet jag att det blir Carolina och Petra men hoppas att även Linda och Ninni kan få ihop sina scheman. Det är ju ett evigt pusslande med att få tiden att räcka till. Visst önskar man att dygnet hade fler timmar och att dessa extratimmar bara var just extra och inte kunde användas till jobb, städ eller tvätt utan bara kul saker!

1 kommentar:

  1. Du kommer vara så snygg när du stövlar runt i sådana i vår, Sara :)

    Kram Sofia

    SvaraRadera